Reklamacje i zwroty

Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Wydawnictwo "Duc In Altum, ul. Lotnicza 34, 05-091 Ząbki. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca przelewem na wskazane konto, natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Zwrot powinien nastąpić wraz z wypełnionym formularzem ZWROT/REKLAMACJA. Wzór formularza w wersji papierowej otrzymuje Zamawiający wraz z zamówionym towarem. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w następnym dniu roboczym po dacie otrzymanego zwrotu reklamacyjnego. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu) lub zamawiający zażąda odstąpienia od umowy, sklep zwróci nabywcy równowartość poniesionych przez nabywcę kosztów.

W przypadku, gdy Zamawiający nie odbierze przesyłki od doręczyciela (z przyczyn od doręczyciela niezależnych), przesyłka zostanie zwrócona do sklepu, a Zamawiający będzie domagał się jej ponownego wysłania, koniecznie jest ponowne opłacenie kosztów wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana ponownie za pośrednictwem Poczty Polskiej, po zarejestrowaniu na koncie sklepu sumy dotychczasowej kwoty za zamówienie i kosztów ponownej wysyłki.

Kolejne zamówienie od Zamawiającego, który nie podjął wcześniejszej przesyłki (nie informując pracowników sklepu o rezygnacji z zamówienia) może być zrealizowane tylko pod warunkiem płatności przelewem lub za pomocą karty kredytowej.

Zwrot pieniędzy przelanych przez Klienta na konto sklepu może być dokonany tylko przelewem bankowym na podane przez Zamawiającego konto, w przypadku gdy płatność została dokonana za pobraniem lub karta kredytową, sklep zwraca pieniądze w sposób dogodny dla klienta, po uprzednich uzgodnieniach

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl